Morniiiiiing

Vaknade halv elva idag, ganska lagomt! Men fan har nog aldrig varit så dödstrött som igår när jag la mig.
Och ändå så har jag sovit oroligt som fan, typ vaknat varje timme och kollat på klockan, men de
är väl för att jag inte har min älskling bredvid mig i sängen.
Idag ska jag ner lite på stan med Mamma och kolla lite :)
Var igår ner och köpte nya sladdar till karaoken, men nu funkar inte micen, suuurt.
Nej ska ta och fixa till mig nu, mitt hår är såååååhääääääääär lockigt... & de kan man ju inte gå ut med, HAHA.
Pussbabes
Bild på min fina kusin Marie, och min söta bror Dennis från midsommar.. Saknar er!


Till bild från midsommras, uppe hos farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu