sorrysorrysorry!

Måste komma igång nu med bloggandet! Sjunkit som fan. Tappat lusten lite då och då
och frågat mig själv varför jag egentligen har en blogg? Det är ju bara bra för dom som inte borde lägga sig
i mitt liv. Jag skriver ju fan allt som dom vill veta. Har iallafalla haft älsklingen h'r och har därför inte haft lust
att sitta vid datorn allt för mycket.. Det kanske ni förstår?
Imorse åkte han hem, och det var det jobbigaste jag varit med om på riktigt länge. Har jag tur
så kommer han igen innan denna vecka är slut. Hoppas nu på att han kan få klart allt där och flytta hit nu!
Åkte föresten hem vid tolv idag från skolan. Hade feber, ont i magen och var yr, kunde heller inte äta den
äckliga maten, så att jag kunde piggna på mig.
Men nej jag skulle bara skriva lite om varför jag bloggat så himla dåligt nu på sista tiden..
Sämsta + gamla bilder, men tack tjejer för att ni finns och gör mina dagar underbart roliga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu