tråkigt jao

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja! :) 
Fått ditt hjärta krossat: yäs, men som nytt nu ;) 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja! 
Fått reda på att någon har pratat om dig: Minns inte, kan så vara
Kysst en kompis: Ja ;)

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ja, asså ha ett E på slutet :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Spelade buster & starlet cup! :) 
Vilken tid vaknade du idag: Vid tio
Vad gjorde du igår runt midnatt: Myspys i kråkberg
Någonting som du längtar till: Tills jag får krama om älski igen! 
Senaste gången du träffade din pappa: Igår, tror jag det var
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: För mycket.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, klart de! :) 
Vad gör dig irriterad just nu: Att det är 23 mil bort till älski
Långt eller kort: Beror på vad :) 
Vad gillar du gällande dig själv: Inte mycket, gillade väl mitt blonda hår

DIN FÖRSTA:
Operation: ingen vad jag vet :ooo
Piercing: Räknas örat? Annars naveln
Tatuering: Ingen, men ska ha en, det vet jag säkert! 
Bästa vän: Natalie & Ellinor, tror jag.
Sport: Fotboll
Husdjur: Katt, tror jag.
Vaccination du minns: Polio (?) 
Förälskelse: En på dagis faktiskt

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon!

Kortare eller längre: mycket längre!

Romantisk eller spontan: vore ju bra om man visste vad spontan va
Tatueringar eller piercingar: tatueringar, självklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu