trött? lite, sova? yao

Måste verkligen vända på dygnen nu, står inte på förens man står i den där ruttna skolan igen.
Usch, vill inte.
Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Nu när jag har gjort testet behöver jag inte ha lika
ångest med att ut och röra på mig lika mycket. Vi ska ju börja komma igång nu, äntligen!
Längtar som fan tills innetiden börjar! & får se hur det blir med våra träningar, om vi måste träna med
97: orna pga brist på tjejer på träningarna. Man kan ju inte ha en A-planstid om man inte kan använda den riktigt.
Vet inte ens om vi får en A-planstid nu i början, men det märks väl. Nejfan jag skulle bara säga godnatt! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu