GODMORGON ! :D

Godmorgon på er alla, sovit gott ? ;)
Jag vaknade för ca en halv timme men låg kvar lite :)
Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda så får vell se :)
Kanske blir ännu en dag att ta det lugnt, för imorgon är det skola igen.
Har som vissa vet haft prao i en vecka nu, + friluftsdag veckan innan så ja det är mer än en vecka sen
som jag var där :)
Ska nog till leksand och kolla när min lillasyster spelar match :)
Asså gud just nu skulle jag döda för en Systemkamera !!!!
Jag älskar verkligen att knäppa kort, och med en systemkamera är det så himla roligt för bilderna
blir så himla bra, och jag skulle tillexempel kunna knäppa kort på massa saker till bloggen ! :o

Kommentarer
Postat av: Robbin "BajaMajaN"

Om du dör så har du la ingen nytta med en systemis :(

2011-02-20 @ 17:03:31
URL: http://BajaMajaN.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu