IHAVE

Sitter i sängen nu och ska vell snart lägga omkull ögonen.
Blev Borlänge igår igen och kollade på min systeryster Rebecca´s match.
Idag var jag ju hos tandläkaren, har fan fortfarande ont i käken. Har fan aldrig gapat så mkt i hela mitt liv!
Och sen åkte jag rundan med Kråkberg för att fördriva tiden :)
Efter skolan så åkte jag hem och tvättade håret sen åkte jag och Emelie på hockey, MORA-LEKSAND.
Mora vann med 6-1 ! så jävla ägda ! :) Men satt i Leksands klacken för Emelie vägrar att vara på Mora sidan :p
Har faktiskt ingenting mer att säga :love:
Dalarna är vårat landskap,
Siljan det är våran sjö.
Älska skölden blå och vit
hela Mora luktar skit
Vi är Leksingar tills dagen
då vi dör.

Haha Leksands låt. Sämst.

Kommentarer
Postat av: lovisa

fin du är!

2011-02-01 @ 08:26:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu