home sweet fuck*ng home!

Nu är jag hemma och det är bara en person som fattas! Får bli en annan dag ist.
Har ju varit på läger från måndag till torsdag. Hade kul men ändå väldigt tråkigt. På våran lediga tid hade vi grymt kul, kollade på saw, spelade XL kort, dampade och busade! Sen när det kom till arbetspassen höll alla på att somna varje gång.
På första kvällen kollade på The Book of Eli, i lägerkyrkan. Så vi låg där på kyrkbänkar med kuddar.
Dagen efter de, var det samma saker igen, och på kvällen hade vi lekar, som var lite töntigt men vissa var riktigt kul! Gick och la oss, och måste ge mig själv ett rekord, det senaste jag duschat på en dag är tjugo över tolv. Då blev duschen äntligen ledig!! Vi la oss och sen nästa dag, var de vell samma igen. På kvällen samlades vi i en liten stuga som de var grill i mitten, några spelade gitarr och resten sjöng. Så himla trevligt, verkligen!
Jag, Ewelina, Angelica, Amanda, Sandra, Irre och säkert någon mer, sjöng stämmor till fångad av en stormvind när alla andra sjöng det andra, och sen till poison också. Vi grillade korv, var dock inge hungrig.
Sen var det film i lägerkyrkan vid elva igen :) The blind side, denna gång. Den är riktigt bra! Har den hemma och har sett den väldigt många gånger! Somnade till några gånger på bänkraden, men de var bara skööönt.
Dagen efter städade vi och satt i ca 4 timmar och velade hem och väntade på att bussen skulle komma och hämta oss. När bussen kom, började jag helt plötsligt sjunga en av låtarna som vi brukar sjunga med konfan.
HAHA typ, sing hallelujah praise (?) the lord, sing hallelujah praise the lord!
.
Och kan ni fatta eller? Vi åt frukost, lunch, fika, middag och kvällsmat/fika VARJE DAG!
Så när jag kom hem, jag bh, mamma vi har typ ätit fem gånger/dag. Hon bah, ja det syns i ansiktet på dig.
NEEEEEEEEEEEEJjjjjjjjjjjjj

.
Aja, vi kom hem, jag packade om och skulle ta bussen med David till pappa, men vi fick skjuts av Davids kompis istället.
Den kvällen, träffade jag Louise typ bara :)
Sen igår var de ju midsommarafton. Gick runt byn med traditions tåget, träffade på Emma efter vägen, så gick resten med henne! Sen kom vi fram och då dansade jag och Jossan runt majstången med Dennis. Så skulle jag läsa ett sms, och då slog Dennis telefonen ur handen på mig, och den for rätt ner på backen och jag hörde verkligen hur skärmen förstördes.... Aa så har en spricka nu.. Lite surt men så är det.
På kvällen gick jag, Lina, Robbin och Rasmus runt lite och upp i bystugan och kollade lite. Sen när de var slut vid två, drog jag hem... Kom hem och fick bära ner Dennis som låg i min säng, sen somnade jag!
Vaknade vid 12, av att de var knäpp tyst. Och lixom Dennis brukar vakna vid 8, men han sov till 1 idag. HAHA lillaskrutten var trött idag.
Kom hem för någon timme sen, och har städat rummet, och nu ska jag bara ta det lugnt och ladda om för sista konfirmations veckan. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu