Godmorgon :) !

Vaknade för en timme sen, skönt att kunna sova ut.
Dock vaknade jag av ett sms.. Så hade gärna kunnat sova lite längre.
Idag ska jag nog färga mitt hår om någon har lust och tid ;)
Men köper iaf färg idag så får vi se när det blir :)
När jag vaknade idag fick jag för mig att det var lov denna vecka, men
det är det ju inte :( Men men, ca 5-6 veckor kvar till påsklov, sen är det 7 veckor
till tills sommarlovet, men det är bara att bita ihop.
Fick föresten VG+ tror jag det var på mitt spanska prov när man skulle skriva om sig själv! :)
Och sen fick jag G på läsförståelsen som var med det provet också, ganska nöjd! :)
Haha ni skulle sett Sandra när hon såg att hon fic typ VG tror jag det var! :P
Haha fan vad glad hon blev ! :D


Nu måste jag typ gå och sminka mig för snart ska vi åka och handla :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu