Godmorgon :)

Hejsan och godmorgon på er :)
Sovit gott ? ;)
Det har då jag iaf, kollade lite på film när jag gick och la mig, mysigt :)
Hade dock velat haft sällskap.

Men jag får damp på den här datorn, tangenterna är så sega som om nån spillt något på dom.
Det tkr vi inte om !

Idag är första dagen att slippa gå upp tidigt på denna vecka.
Hade som sagt jobb att sköta igår och det gick vell bra men ltie segt :)


Senare idag ska jag träna, men orkar verkligen inte ! :O
Men men..

Slänger in en gammal bild på laget. :)
Övre från vänster: Ellinor, Angelica, Sara, Elin(tränare), Elin, Linnea, Hans(tränare), Emelie, Ida, Peter(tränare)
Nedre från vänster: Isabelle(jag), Erika, Sandra, Ida, Kajsa, Jessica.
Linnea(målvakt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu