Jag har grymt tråkigt..

Vad har du på dig idag? Underkläder, Jeans, Linne & Tjocktröja :) 
Har du kramat någon det senaste dygnet? Nej
Har du pussat någon det senaste dygnet? Nej
Vad har du för frisyr? Uppsatt
Har du något husdjur? Ja
Har du pallat äpplen? Nej det tror jag faktiskt inte ;)
Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Ja tyvär.
Har du senast ätit? Kladdkaka :) 
När vaknade du imorse? Elva, av att hunden hoppade på fönstret nere, när hon var ute.
När skrattade du senast? För ett tag sen :) 
När gjorde du senast något du egentligen inte ville? För någon dag sedan.
När fick du ditt senaste sms? För en halvtimme sen.
När är du född? 2 Maj
Vem kramade du senast? Robbin.
Vem pratade du i telefon med senast? Mamma
Vem skulle du vilja se ut som? Nån som är grymt fin! 
Vem fick du present av senast? Ingen aning faktiskt.
Vem gjorde dig arg senast? ..
Vem sjunger du på just nu? Ingen
Vem bor du tillsammans med? Mamma, hennes kille, min syster & min bror.
Vem vill du kyssa nu?
En som jag inte kommer få..
Vem spelade du tv-spel med senast? Han ska vi inte ens tänka på.. 
Vad väljer du, glass eller godis? Godis oftast ! ;)
Morgon eller kväll? Kväll, mysigt när det är mörkt ute ! 
Julafton eller födelsedag? Födelsedag! 
Katt eller hund? Hund
Hallon eller blåbär? Hallon
Sova eller sex? Haha
Sola eller bada? Bada, kanske därför jag ser ut som en albino.
Kan du laga mat? Ja :) 
Kan du göra volter? Ibland på studsmatta.
Kan du köra bil? Ingen aning, har kört en traktor förr och det gick vell ganska bra tycker jag :) 
Kan du ditt eget mobilnr? Haha aa.
Kan du säga hur många du har på msn? Orkar inte logga in men ungefär 300 bara :)
Kan du säga vad klockan är? 21:08 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu