Godmorgon sunshines! :)

Vakna än?
Själv sitter jag och gör min biologiinlämning som ska vara inne klockan 15.00 idag, och är typ klar nu.
Igår hämta Adde upp mig och Emelie så åkte vi runt lite och bara hade det kul med lite annat folk som också var ute. Dunka musik med Emelie så Adde blev tokig, haha sorry Adde (a) Idag är det sargvaktsdags igen, betyder alltså att jag inte kommer ha någon täckning alls. Haha igår stod det för första gången på min fån, Ingen tillgång till nätet.
Så blirre om man har en cp telefon. Var liksom ingen annan än jag som fick så, skitkul.
Sen är jag väl fortfarande inte så glad, men folket igår gjorde mig på grymt mycket bättre humör :)
Nejfan, göra klart biologin kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu