:love:

Hemma efter en helt okej fredag. Kan väl inte påstå att den har gått fort, men inte himla segt heller.
Är väl ganska lugnt med 7 lektioner ändå. Förstår bara inte vart dom lyckats tränga in den?
Lite jobbigt äre väl att de är teknik x2. Men de får vi ta, för vi behöver all tid i världen med vårat projekt om Moras företag. Känns lite som UngFöretag, förutom att vi inte ska göra ett eget företag.
Vet inte vad som händer i helgen, laget har match men jag har varit sjuk 2 av 3 träningar så de blev inget för mig.
Men jag kommer att tänka som fan på mina girls och få dom att vinna ändå  ;)
Jag vill bara ha dig ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu