2 1/2 men,

jag sitter och kollar på 2 1/2 men just nu.. saknar älsklingen, och idag var det skolan första dagen, gjorde typ ingenting, samlades ute... fick massa bitch blickar av små fjortisar som nu kommer till skolan ^^ och sen blev det glass inne i L6, vilket nu komemr vara vårat hemklassrum, hatar det bara för att jag hade spanska i det förra året.. sen pratade vi massa, vi fick massa papper, sen skåp får vi imorgon, schema fick vi idag, SUGER och sen åt vi sen sluta vi :D
sen var jag med amanda på stan, vi tog en fika och sen köpte jag glass sen åkte vi hem :) hon skulle träna :)
nu har jag inget mer att säga :D

Kommentarer
Postat av: Någon tjej typ

"Små fjortisar"? :P Hur gammal e du själv Bella? ;)

2010-08-24 @ 23:15:35
URL: http://magickisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu