En & två dagar kvar :(

Imorgon åker jag hem till Dalarna :( kommer sakna hela familjen här :( vi ska träffas nästa mäjliga gång.. hoppas vi åker ner hit med våran familj nån gång, har iaf pratats om det :) men men, i övermorgon börjar vi skolan :( både skönt och inte.. vet fortfarande inte hur jag ska komma dit.. pappa är i turkiet då .. ;S

aja det var allt jag hade att säga just nu , föresten så kan jag länka era bloggar, så skriv till mig om ni  vill ha en länkning :D saknar alla därhemma i Dalarna , puss på er!


Kommentarer
Postat av: malin :)

saknar dej sötnos!

2010-08-21 @ 19:55:12
URL: http://malinannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu