04 - Min dag

Ja, min dag hare inte hänt så mkt men jag vaknade typ tio och då smsade jag Julia på en gång och frågade om hon var i stallet och de var hon, så jag klädde på mig och sminkade mig och gick sedan dit. Hon sopade när jag kom och lyssnade på musik i mina Hello Kitty hörlurar :D Så vart hon klar och så gick vi hem till henne och åt och kollade på tv och film :) Sen gick vi till stallet igen och gav hästarna lunch. Sen gick jag hem och spelade lite Keybord, eller piano som jag helst säger. Och nu sitter jag här, ikv ska jag vara barnvakt.
Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu