05 - Min(a) bästa vän(ner)

Jag har många vänner, men dom två som står mig närmast är Emelie & Julia.

Emelie, vi är som micke och molle.:
En glad och sprallig tjej som jag träffade på lekis på Täppan.
Vi lekte hela tiden. Varje minut varje sekund. Höll ihop som kanel & socker.
Gjorde allt tillsammans. Vilket vi fortfarande gör. Ska nån utav oss till tandläkaren så ska båda dit!
Ska nån utav oss klippa sig/färga håret så färgar du på mig och jag följer dig när du klipper dig!
Allt tillsammans!
Lågstadiet klarade vi som en dans och i trean trodde vi att vi hade fått mens, ahaha. Men sen kom vi till Mellanstadiet. Där förändrades allting. Vi gled isär. Du var med henne och hon stötte bort mig.
Nu i Högstadiet har vi hittat tillbaks till varann igen. Vi gör exakt allt ! Tillsammans.
Jag älskar dig bästavän!

Julia, dag och natt:
I starten av fyran kom du till oss. Vi var inte alls mycket med varann under Mellanstadiet.
I Högstadiet bytte du skola och vi kom ifrån ännu mer än vi gjort innan. Men efter cirka nån månad
så var vi mer än vad vi hade varit under alla år! Kanske berodde de på att vi bara bor 50 meter ifrån varann.
Vi har bråkat och vi har löst det.
Jag älskar sig bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu