I throw my hands up in the air sometimes

nu har mamma och perra åkt så nu är jag barnakt, haha ja råka skriva barvakt först
som om jag skulle vakta baren hemma. fast vi har ju ingen men hahhahahah
jo de kanske mörks att jag har lite tråkigt?


nån som vill komma hit ? skulle varit kul med sällskap :p haha nej tro om man ska spela lite mer piano då, letar bara efter en notuggla någon stans så jag kan spela melodin. hade ju en till gitarren förr men den va såklart inte i fodralet, men men, ska hitta någon låt som jag kan spela. kanske im not a robot, den verkar ganska lätt :)
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu