TRÖTT = SLÖ SÖNDAG

Seriöst, får man ha mer tråkigt än vad jag har nu ? Tycker inte de !
Jag vet fan inte vad jag ska hitta på ! Jag vill träffa vissa personer men
hur fan ska jag kunna det när det är snökaos ute ?
Jaja, imorgon ska jag nog kolla på en ny bikini. Simning på tisdag och
jag har INTE mens :( Kanske låter konstigt men jag vill ha det !
Jag ska inte sitta och klaga nu utan vara positiv. Så nu ska jag säga att
det är lucia i skolan på fredag i kyrkan. Kaos ? JA!
Och nästa måndag är det stora lucia :D ! Kommer bli så jävla kul !
Nu ska jag inte säga så mkt mer , men men ! Ganska långt inlägg iaf ;)
Tummen upp på de ! :thumbup:

Kommentarer
Postat av: BM

Så sjukt jävla fin du är! :)

2010-12-09 @ 03:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu