bajs

Igår va jag med Hannah efter skolan. Följde henne och tog hål i öronen. Sen så åkte vi hem till henne och hämtade lite grejer och åt lite. Sen tog  vi bussen in te mig. Jag typ packade mina grejer, sen fick vi skjuts av davids kompis robert till lomsmyren. Där vare spökkväll. Inte det bästa jag har varit på men många skratt framåt kvällen med Julia, Hannah och Frida. Vi ringde runt lite och Julia var inte så pigg på nånting, som sen drog med sig Frida att sova. Jag och Hannah va vaken ett bra tag !
Idag ska jag vara med lite kompisar senare. Sen imorgon äre match mot digers. Fan va kul de kommer bli att spöa dom :D ! Nu ska jag ta och vara mer social på msn så adda mig om ni vill :)
[email protected]
as i rise again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu