LUCIA 2010

Iår ska ju min kör vara med på lucia i kyrkan igen.
Det ska bli kul men efter som jag bytt ner mig en stämma till sopran 2 från sopran 1 är jag  orolig över hur jag ska klara den nya stämman. Vi ska köra många bra låtar med bland annat, TIME TO SAY GOODBYE.

Vad tkr ni ? Ska man ha den på lucia ? För mig är det ingen Lucia låt, mest opera !
Men det blir mäktigt som fan! Ska be min mamma filma den låten sen ska jag säkert lägga upp den här :)
Men en sak ska jag tilllägga, låten time to say goodbye, ska vi sjunga på ITALIENSKA ! De kändes först som om det skulle vara svårt men det känns som texten redan sitter i huvve ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu