TJENARE, TRÅKIGT INLÄGG

Sorry att jag inte bloggat nå tidigare idag. Varit lite tråkig.
Jaja, i skolan var det chill. Gjorde nån stark potatisgratöng och kött på hemkunskapen. Sen blev de musik. Vi hade uppspelning och inspelning av låten Miss Blue som vi hållt på med typ 4 gånger nu. Får se om jag lägger in nån inspelning. Ja som sagt hade vi uppspelning. Först för Linda och sen för uppraggad publik från korridoren. Jag tror seriöst alla "älskade" mig då, bara för att jag kom med idén. Haha ja men de gick vell bra. Jag och emelie på sång :)
Sen vare bild. Gick vell sådär, hatar ju bild. +att min bildlärare sagt att jag alltid låter "hotfull". Då vet man att man ligger på ett starkt + på bilden när man får höra sånt (y) Sen vare matte. IMORGON HAR VI PROV. ! Och sen spanska, Lite smågnällig som vanligt (a) Jag tror Ruth gillar mig :D Haha eller inte. Kan nog inte räkna hur många gånger hon varje lektion ber mig vara tyst eller sluta vara irriterande. (a)
Efter skolan var de den oseriösa lucia skiten som vi ska ha i skolan. Det går ju så bra (y)

Efter de tog vi en snabbis på donken. En hamburgare ! Inte det andra! Sen choklad på willys (a)
Haha hur var det där nudå Isabelle ? Brytit chokladförbudet första dagen ? Oppsi..
Vi skyndade oss jätte mkt från willys te panncentralen för vi trodde vi skulle missa bussen. Men icke. Ist fick vi vänta på bussen i 20 minuter extra som var 30 minuter sen! KUL!
När jag äntligen kom ner på stan så träffade jag sötnosen. Sen blev det iväg på en gång. För jag fick ett samtal, jag skulle tydligen komma upp till intersport. Och vad väntade inte där då ? Min förra låtsas pappa ! Och vad fick jag dårah ? :D En ny jacka och mössa i julklapp !! :D Tack så hemskt mkt! :D
Efter de kom mamma ner på stan. Så handlade vi sen åkte vi hem sen har vi setat här hela kvällen. Kommer nog sitta här ett tag till. Slänger in en bild på jackan sen när kameran laddat klart :)
Var nog allt just nu, jä*lar vilket långt inlägg !:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu