trött på att läsa

Det är bara läsa läsa läsa hela tiden. Jag har mer än halva boken kvar och den ska vara klar den här veckan. Vi skulle läsa en deckare, men jag har kommit på efter halva boken att det är en kriminalroman men jag tänker inte byta en gång till! Har redan gjort det ett antal gånger ! Fan snart måste jag gå och läsa igen :S
Nu ska jag inte sitta här och klaga.
Dagarna den här veckan har varit chill. Idag vare någon matte tävling över hela landet som vi skulle vara med i. Våran klass är nog ganska smarta ändå ! :)
Imorgon är det kör. Efter de lär jag vell ska läsa ännu mer :S
På torsdag äre bio med skolan. Nån varg. Den verkar nog inte så bra.
Sen på fredag äre körläger över natten. Som Emelie & Ronja kommer dissa mig på och då får jag vell hitta någon annan att vara med då ! Nån frivillig som orkar dras med mig ? :p
Men men, då ska vi repa som fan på lucia och lite på vårkonsertens låtar.
Och på lördag fyller lilla JESSICA KULLBERG @ fb år :D Hela 14 ! :D
Igår fyllde Hannah Jansson också! :D Grattis till henne :D
HANNAHS BLOGG
Nu ska jag gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu