hejsan :D

idag hade vi bara två lektioner :D
pga att vi haft alla so lektiner som vi ska ha i veckan och att vi har nyss bytt schema, och då var det so idag, men då blev det inget, så vi skulle slippa ha en för mkt :) jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag villll ha choklad :D
nu är jag iaf klar med den nya sluschen, lätt och snygg :) jag vill vara med emelie nu :D
ja men iaf, idag hade vi engelska kl halv tio , till tio över, sen slöjd tjugo över till halv tolv, men slutade tjugo över elva, sen gick jag och emelie på donken :D och snart ska vi vara igen :D
måste lägga in lite fler bilder på bloggen nu ! skärpning! , aja ni får nån gammal bild nu :)
bild som jag och emelie tog förr på tuvan bron ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu