sorry (a) läääääs :D

förlåt verkligen för mina dåliga uppdateringar, men som ni flesta redan vet så hoppar jag runt på kryckor igår och idag, igår var halva dagen slösad på akuten.. men men så äre när man är på akuten.. !
ja iaf, min foot är typ bra nu, kan gå helt jävla själv och imorgon slipper jag kryckorna :D wiiih :D
ni fattar inte, jag och emelie fick gå tidigare från idrotten, och ni som går på noret, vet ju att det inte alls är långt från idrotts hallen te maxi, för vi skulle ju köpa choklad som vanligt, och så fick jag panik. Bussen går tio över, halvvägs till maxi typ, och tjugo i sa  jag åt emelie att skynda sig och byta om :O för jag trodde inte jag skulle hinna så segt som det gått för mig idag att ta mig fram :( som sagt tror jag att jag slipper dom imorgon ! :D glaaaaaaaad :D
blir bara sur på dom som säger att jag fejkar :( tror ni jag hoppar runt för att det är kul ? :O
jag har världens värk i händerna ska ni veta efter dom dära hårda handtagen !
imorgon är det fredag och jag ska slappa i helgen som fan ! :D ingenting planerat ! :D
som vanligt..
haha eller nej, imorgon har jag sovmorgon, skööönt & kan verkligen behövas ! fan jag vill spela match nu ! :O
fett suuuuuuuuuuuugen :D
jag saknar min tim också ! :O

dagen var bäst !
asså fatta vilket långt inlägg :O pallar ni läsa ? ;O

men idag på fysiken hade vi vikarie = grymt kul , eftersom hon inte bryr sigg varken om man säger  bu eller bäää. så vi hade kul med vatten och cylindrar, får se om jag lägger upp nå klipp på bloggen, sen gjorde hannah och flera värsta bra filmen ju medans jag kollade på och asgarvade, och mitt julias och sandras och hannahs och jessicas samtalsämne på kemin, när vi hade hon vikarien igen :P asså  shit vilken dag, garvat åt allting !

men hannah ? varför är du så sur hela tiden ?!
jag tränar bara !



har fan skrattat hela dagen !

hahah säkert bara vi som fattar ! haha !
tack för att ni läste även om det var sämst innlägg :D


Kommentarer
Postat av: hannah

läste bara halva där de stog hannah ;) haha (a) KING vare iaf !

2010-09-21 @ 19:19:24
URL: http://hannahvjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu