sorry sorry sorry

Hejsan.
Blev en sån här dålig blogg dag igen, som vanligt..
Men när älsklingen och jag vaknade så latade vi oss i sängen och han spela lite kubb innan
vi åkte och lämnade honom på busstationen. Så han åkte alltså hem idag, lite synd de.
Han skulle ha nå Lan, synd bara att det är nu på lovet när vi hade kunnat varit med varann istället.
Aja, nog om det, jag är glad att jag fått haft han här i nästan en hel vecka :)
Blir att få träffa honom i helgen under valborg :)
Sen på måndag när skolan börjar igen så fyller jag ju äntligen 15 år!
Kände mig så liten på bion igår eftersom  Emelie, Jakob & Magnus är 15, 15 & 17.
Eftersom det var 15 års gräns så mobbade Emelie mig lite med att jag skulle vänta ute och att dom kom när
bion var slut, haha.
oj vad långt det här blev då, haha.


saknade lillebror



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu