sunday morning

Hejsan, asså nu ber jag hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen,
men jag har inte bloggat eftersom min älskling är här, och har då lixom inte haft tid.
Så så äre, men jag ska sköta mig nu.
Idag ska vi nog åka och bowla, hela familjen + älsklingen då :)
Sen vet jag inte vad som händer :)
Gårdagen var grymt rolig. :)
Vi åt grillad god mat och sen spelade vi kubb hur många gånger som helst :o
Jag lyckades aldrig vara med i laget som vann, men det gick ändå grymt bra för mig i slutet ;)


Nu ligger älsklingen bredvid mig och sover :) sötttttt.
Ska se om jag får liv i honom :)
Nu hade jag inget mer att komma med :)
Lovar att sköta bloggningen bättre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu