vaken så här tidigt? på en ledig dag ? fy

Hejsan, trodde inte jag skulle få tid till datorn, men vaknade halv åtta (!!) så ja, har vell inget annat att göra,
jag tänkte att jag skulle sova grymt länge på min lediga förmiddag, men nej.
Ska vell snart ner och äta lite frukost, hade jag tänkt.
Håller just nu på att ska bränna en eller två skivor till cupen, längtar som fan !
Det ända som gör mig grymt nervös är att vi spelar i 95 serien på cupen (!)
Fast vi är så grymt duktiga, eftersom vi har förlorat en av sju cuper :D
Så, aa ganska så grymma är vi iaf ;) !
Bild från när vi vann Bustercup här i Mora :)
Det var förra, eller förrförra året, kanske till och med för tre år sen :p
Har iaf vunnit Bustercup tre år, av tre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu