det är fest nuuuuuuu

Tjohopp, jag är fan stel som fan. Måste försöka strecha igen sen!
Men fan är fett sugen på att dra ner och äta glass på glassbåten, någon som är sugen eller?
Lite småkyligt ute och blåsigt, men vafan. En glass?
Annars tänker jag bara sitta hör vid datorn och loda resten av kvällen. Har ångest nu över att
behöva gå ett helt skolår till på Noret. Har tröttnat som fan på den skolan. Men vill bara vara med mina
underbara vänner där. Så det är väl bra att dom finns där.
Är också fett sugen nu att börja söka dispens! Pappa ska ta reda på lite saker först bara.
Mina gamla planer var att vara klar innan skolan började. Men det sket ju sig totalt.
Plugga kortet under sommaren så det inte blir så mycket med läxor & skit. Men men, nu blir det så ändå!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu