jag lever!!

Är hos älskling i Västerås, därav dålig uppdatering. Men kommer snart igång igen, lita på de! ;)
Imorgon åker vi hem till mig i Mora igen, för på Lördag ska kusin Peter tävla i Malung!
Ska bli så himla kul att få använda systemisen till det som jag alltid velat! Folkrace, alltså ;)
Tar nog massa bilder som jag senare lägger ut här!
Nej ska kolla på full frys med älsklingen nu, så skriver någon annan gång!
Föresten på Måndag börjar skolan, lite jobbigt men lite skönt också!
pusselipusspuss



gammal arkivbild, igen! sorry

Kommentarer
Postat av: cornelia

har veckansblogg hos mig, var gärna med :)



http://krazzy.blogg.se/2011/august/dagensblogg.html#comment



2011-08-19 @ 22:49:48
URL: http://krazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu