sick

Är hemma och är sjuk idag också. Feber igen, kul helg det blir om man kommer att ha feber hela helgen?
Idag vet jag faktikskt inte vad jag ska göra. Ska nog göra om på bloggen lite tror jag? Är trött på det här
utseendet nu faktiskt..
Filmen igår, har jag sett förut men kan rekommendera den till dom i min ålder, tjejer då självklart.. ;)
Handlar om en tjej som blir våldtagen som vägrar att anmäla det, även fast hon har många vittnen.
Hon får byta skola i slutet eftersom alltför många pratar skit om henne och allt, men på den nya skolan
vet dom precis vem hon är, och börjar hålla på att snacka om våldtäckten där också.
Bra film! :)
Nej, kanske sätter på en annan film nu, höres ! :)
Saknar mitt blonda hår så himla mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu