A WHOLE NEW WORLD

Denna låt sjöng jag och Emelie tillsammans på min sånglektion förut.
Underbar ! :love:
Jag:
Jag kan visa en värld.
Vacker, bländande, härligt.
Säg om du ska va' ärlig har du drömt om den ibland?

Emelie: 
Jag kan lära dig se
bortom magiska under, oförglömliga stunder
om du flyger bort med mig.

Båda: 
En helt ny värld,
från ett annat perspektiv
Ingen bestämmer här, var och när, är glömt högt ovan molnen

Båda:
En helt ny värld,
en plats jag inte visste fanns.

Emelie:
Men här syns allting klart, så underbart
att va här i en helt ny värld med dig.
Jag:
Ja här e en helt ny värld

Emelie:
Kan jag tro det jag ser?
Känslan e utan gränser, 
ofattbart det som känns här, i en himmel utan slut.
En helt ny värld.

Jag:
Blunda inte jag ber.

Emelie:
Så mycket vi har kvar att se.

Jag:
Nej försök hålla andan.

?:
Jag e en stjärnas sken på himmelen, och jag kan inte återvända hem.

Båda:
En helt ny värld,
Vi gör en upptäcksfärd vi två

Båda:
Överallt finns något mer.
Varje stund är en önskan.

Båda:
Och jag ska fånga den, och spara den.
Då väntar sen en helt ny värld med dig.

Jag:
En helt ny värld.

Emelie:
En helt ny värld.

Jag:
Som öppnar sig.

Emelie:
Som öppnar sig.

Jag:
Ett drömpalats.

Emelie:
En magisk plats.

Båda:
För dig och mig.
Myrra Malmberg – En Helt Ny Värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu