DÅLIG UPPDATERING SOM VANLIGT

Har haft kul dessa tre dagar på praoen :)
Alla gamlingar är så söta när dom ska börja prata med mig och Hannah.
Och idag vare bingo, jajjamen ;) Tanten som jag hjälpte fick BINGO två gånger så hon vann fikabröd :)
Tycker synd om dom som inte vinner!
Imorgon börjar vi halvt två (!!) :D Sovmorgooooooon, fast de har vi ju haft dom senaste dagarna.
Jaha, ja iaf när jag och Hannah kom dit vid kvart över nio idag fick vi gå direkt och byta om och sen fick vi gå till massage stolen! Så himla skönt, för jag blev av med min träningsvärk runt benen, där jag fick massage.
Programmet var på 15 min och jag började. När Hannah sen gjorde så la jag mig på en filt på golvet och lyssnade på musik och nästan somnade :) SKÖNT.
Är verkligen super trött efter denna dag ! Har även varit på KÖR i två timmar :)
Nu ska jag ta de lugnt och snart kommer Hannah från konfan till Maria så då ska jag vell leka
lite med henne kanske ;)
Puss & Kram / Mamma Karin ,
HAHA det är en tant så som säger Puss & Kram där hela tiden, såå gulligt ! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu