GODMORGON FREDAG :)

Är ledig idag eftersom det är en "tradition" i Mora, tack vare vasaloppet.
Btw, NU har dom spärrat av så att man måste åka runt en jävla massa för att komma till stan ?!
Eftersom vasaloppet går rätt igenom stan typ, iaf bredvid så man komemr inte fram dit.
Som igår tex fick vi lov att åka runt mot noret för att komma till hallen & träningen?
Hallet ligger och motsatta hållet bara så ni vet.
Aja, sjukt skön & tråkig träning igår.
95:orna var borta med skador och vissa spelade match med D2 så vi var 7 96:or och
två 95 målvakter. ! Skit skönt att träna bara vi för första gången på flera veckor.
Dock gick det inge bra eftersom jag var helt slut och inte orkade göra någonting, blev mest
stillastående när vi körde tvåmål. Usch. Var ju så jävla taggad på att köra passningsövningar!
Idag ska jag städa lite först, sen kommer adde hit och ska umgås lite med mig :)
Sen ska jag följa med mamma upp och handla, kul!
Nu när alla turister börjar komma så får man vell stå i timmar i bilkö & kassakö.
Så jävla tur att vi har scanner ! Vet inte vad jag skulle gjort utan den ! :o
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu