JAG HAR LEVT I 5 392

Gjorde en såndära räkna grej.
Såg att jag levt i 5 392 dagar. Det är ganska många dagar men ändå tänkte jag att det skulle vara mer..
Tänk dom som aldrig lever dom dagarna. Som ex Engla, eller många fler som vars liv har förstörts.
Egentligen borde man ju inte klaga på att man mår skit, & säger att man vill dö. För tänk dom som skulle gjort vad som helst för att få leva lite till när dom tex är obotligt sjuka eller andra saker..



Räknade också ut att jag har 14% kroppsfet, kan inte stämma! :O Sjukt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu