LÄGGA SIG ?

Funderar faktiskt att gå och lägga sig, är ju match imorgon oxå.
Kanske plockar ihop lite kläder på mitt rum innan jag somnar. Tänkte faktiskt också packa till imorgon till matchen.
Drygt att gå upp tidigt, måste också stretcha innan jag somnar ko jag på. För har typ ont i hela kroppen. Drygt.
Om de blir alltför illa så kan jag ju inte spela imorgon och så får det inte bli!
Men men, nu skulle jag ju som sagt gå upp till rummet. Får se vad jag hittar på där :)
Ni får reprisbild, bättre de än inget, huh ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu