LANGOS.

Bror leker kock idag och gör Langos ! Gott :)
Men som sist han gjorde var jag inte hemma och de kommer jag kanske inte vara nu heller.
Kanske får sitta och äta i min ensamhet efter träningen. :(
Men nej jag hoppas den blir klar innan jag åker :)
Vet någon föresten om dom har INTERSPORT tjocktröjor nere på intersport. Såg sån i Borlänge.
Skulle varit bra att träna i.

Men idag har de inte hänt nå kul förutom att jag och Hannah har lekt lite (a) Haha ! xd
+ att vi gjorde Pizza på hemkunskapen :) Som var god men man blev så jävla mätt.
:love: puss :love:
Vi bjuder på den ;) Sen i somras när Hannah sov hos mig hos Pappa :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: vsg:)

2011-02-01 @ 16:26:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: annnnnnttttooooonnn

hehe söt ^^ ;)

2011-02-01 @ 19:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu