VAD JAG TKR OM VISSA BLOGGARE.

MIKAELA LOVÈN

Hon är 15 år och nybliven mamma.
Själv tkr jag inte att det är något bra, men hon kom på det försent och var tvungen att behålla.
I hennes blogg skriver hon mkt om hur hennes dag har varit och om sin dotter Kelly.
Hon är också nyförlovad med en kille som heter Kevin och är 18 år.
JAG tkr att båda verkar barnsliga men alla säger att hon är mogen för sin ålder.
KOLLA SJÄLVA - Micahs.se

ALEXANDRA NILSSON

Jag tkr hon är så jävla fjollig. Hon säger att hon har så jävla mkt pengar att hon inte
vet vart hon ska göra med dom.
Visst, jag skulle inte säga nej till 150 000 i månaden av att blogga som hon säger att hon får.
Ni vet hennes sida, annars hittar ni den här.


FOKI - TROR HON HETER ANICSHA.

Himla söt tjej som är från thailand. Hon har bott i Umeå i stora delen av hennes liv
men har nu flyttat tillbaka med hennes kille till thailand.
Hon har sån himla söt stil och blir alltid bra på kort.
Underbart snäll verkar hon också, en sån kompis hade jag velat haft ! :D
FOKIS.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu