FILMIS NUIS ?

Lägger mig nog och kollar på film i sängen, skönt då kanske man kan somna också.
Sov te halv tolv idag för att jag avr sjuk igår, kommer till skolan imorgon :)
& vad ska man hitta på i helgen? Ska kanske fira Frida, eller kolla på The hills have eyes 2 :)
Sen på söndag möter vi avesta/krylbo på hemmaplan. Inte spelat match på typ en månad :(
Vårat lag blir bara mindre och mindre så vi får ju aldrig ihop några spelare :(
Någon erfaren som vill börja med oss ? ;)
Kom och kolla på våran match kl ett på ryssa. Eller Unihoc arena som de också heter.
igga mina fettolår, sommar !

Kommentarer
Postat av: Denice

Hade gärna börja med er igen men jag frå ju inte

"/

2011-01-14 @ 18:06:28
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu