GODNATT (L)

Ska gå och lägga mig nu, elr ja.. ligger redan i sängen men ska fixa till mig inför natten och sen krypa ner under täcket alldeles ensam :/ Hade ju velat haft min älskling som sällskap :(
Imorgon ska jag nog följa med Julia & Frida när dom ska pierca naveln.
Haha Julia har varit nervös hur länge som helst och frågat mig massa frågor som tex, hur gör dom ? Gjorde det ont ? Hur länge kommer det att göra ont osv :p
Får se hur det går för dom imorgon nudå. Julia har tjatat om att hon ska göra först annars kommer inte hon våga :p Tror inte Frida kommer våga efter Julia sen :p
Bild på sötarna från Julias blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu