LÅG BLOGGNING

Förlåt..
Helt totalt glömt av att blogga! Men nu sitter jag här igen :)
Haha kan berätta om dagen eftersom jag inte har något att skriva om..
Öhm.. jag gick upp och fixade mig och åkte te skolan, vi hade so först.
Gick fort som fan och fick ta in annat arbete eftersom jag är klar.
Sen blev det engelska och vi blev klar med boken som vi lyssnat på. Som tog typ 4-5 lektioner.
Han inte började med recensionen. :)
Sen blev det svenska, klar med det också men jag fick rätta det själv eftersom jag tillochmed var klar med alla extra uppgifter.. Så han klart och rätta allt också.. Vi åt sen, eller ja, åt en macka med keso på, för de var äcklig mat -.-'
Sen hade vi spanska, fick sitta med solen i ögonen halva lektionen, asså jag älskar verkligen att få solen i ögonen (a) Sen flyttade solen på sig till jessica så vi bytte plats, (a)
Sen vare hål.. spelade pingis hela hålet.
Sist matte sen ner på stan ett tag med Hannah, Felicia & Erica, sen tog jag hem eftersom dom skulle på konfirmation. Så nu är jag vell här efter att ha ätit. Ska nu plocka undan på mitt rum lite mer och dammsuga och sånt :)
Hihi, hade tråkigt på matten så satt och skrev på tavlan medans jag lyssnade på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu