OH HERE´S SHE COME, SHE´S A MANEATER

Hemma från skolan vid tre idag. kom hem och satte mig vid datorn, ska jobba lite med SOn senare.
Innan ska jag fixa några låtar till telefonen, jobbmusik (a)
Tror jag faktiskt börjar bli sjuk, ont i hela kroppen, huvudet och magen.
Imorgon äre träning, får se om jag tränar då.
Haha måste bara säga att jag halka på en jävla handduk som låg på planen igår eftersom det typ droppar in vatten från taket :p Haha ! Fick man sig ett gott skratt också, var nog många som fick det :p
Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu