TRÅÅKIGT.

Någon som förstår dig: Robbin
Någon som du hatar: Synd, men det är väldigt många.
Vem var hemma hos dig senast? Julia
Vem var du hemma hos senast? Julia tror jag,
Har du några kärleksproblem? Jao
Har du ätit något idag? Kyckling Ris & Currysås
Har du gråtit idag? Nope
Har du skrattat idag? Hah, ja väääldigt mkt!
Dagens händelse: Emelie halkade. :D
Är rädd för att bli övergiven? Vem är inte de ?
Svär ofta? Nja, kan häda (a)
Är en morgon person? Vem ? Jag eller någon annan ? Emelie tror jag :)
Skulle göra plastikoeration och det var ofarligt och gratis? Vet inte, troligtvis
Har du piercingar? Ja
Har du för många vänner? Man kan aldrig få för många.
Har du rymt hemifrån? Hah nja :p
Har du bra självförtroende? Oh god, no.
Har du varit kär? Klart, & jag är !
Har du somnat i skolan? Nope :)
Tappat bort mig i min hemstad? Ja :p
Sett en fallande stjärna och önskat? Nja, har vell hänt :)
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ojoj, ja!
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar? Hah nej de tror jag inte :)
En hemlighet som ingen annan vet? Hah, skulle jag skriva den här eller vadå ? :p
Somnat gråtande? Ja det har hänt.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nope :)
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Hah ja !
Ätit musslor? usch..
Däckat? Nope ;)
Blivit kallad player? Inte vad JAG vet ;)
Bantat? Nja, asså jag vill bli mindre men klarar itne av att inte äta godis.
Photoshop? Nope, okunnig,se
Längtar du till mest just nu? Sängen & min älskling
Ska du göra i helgen? Fira en kompis kanske :)
Gjorde du igår? Tränade.
Ska du göra i sommar? Allt som man inte kan göra nu!
Köpte du senast? Loka
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästavän? Ojojoj, fet pungspark
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Antagligen dött själv.
Kramade du senast? Jag vet inte riktigt :)
Slog du senast? Emelie tror jag :)
Fick du sms från senast? Vet inte, har inte kollat min mobil på typ en timme :)
Pratade du med i telefonen senast? Marcus :)
Tycker du om? För mycket.
Skulle du kunna göra allt för? Familjen
Kan du lita på mest? Mamma
Vet mest om dig? Ingen vet mer än mig än jag själv.
Kan du hjula? Har provat, svååårt.
Är du EMO? oja !
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa & Shoppa !
Vågar du flyga fallskärm? Haha verkligen inte !
Har du sjungit inför publik? Haha ja. :p många gånger.
Spelar du cs/wow eller något liknande spel? Usch.
Följer du mode? Nej
Är du blyg? Absolut inte, eller de beror på :)
Din första kärlek? Jag vet inte, räknas dagis ? :p
Blondinfjortis, oja!

Kommentarer
Postat av: Robbin "BajaMajaN"

<3

2011-01-15 @ 14:27:09
URL: http://BajaMajaN.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu