back on track!

Kom hem kvart i ett inatt, stannade på Burger King i Borlänge & tog en side sallad.
Kände inte för mera sån mat, åt lixom det tidigare på dagen, på MAX i Erikslund.
Och dagen innan på Saffet´s, åt dock ingen hamburgare alls på hela denna visit.
Har inte mått så bra heller, men det har varit så varmt så man har blivit tokig.
Har haft huvudvärk nästan hela tiden, och påvägen hem igår hade jag nog feber, frös som en gris och
hade huvudvärk. Blev massa shopping på torsdagen!
Blev INGEN kasse hem igår efter ett X antal gallerior, men jag gjorde någonting riktigt häftigt!
Tog hissen som är på utsidan av SKRAPAN & åkte 22 våningar upp, bilder kommer!!
Dock var jag lite skakis så tog bara lite snabba bilder lite här och där i stan man såg ut över.
Gick ju på typ en minut upp och ner, usch vad läskigt!
I Torsdags kväll umgicks jag med Robin och Christer, åkte bil och sen kollade vi på film! :)
Innan vi åkte hem igår gick jag och Robin en promenad och pratade lite, skönt var det!
Nu ska jag snart åkte till pappa och vara barnvakt, men först väntar ett dopp i siljan!
Sköööööööööööööönt.
Bilder kommer som sagt, inte idag.
hittade två bilder på google på Skrapan, det som är längst fram på denna bild, som är inglasat, är
hissarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu