får jag låna din fru ikväll? ;)

Känns så underbart att vara "ledig" imorgon, efter att ha kört varje dag, men fort har de gått.
Den sista veckan iaf! Sen på sändag smäller det! Körde som sagt genom schemat idag,
och jag måste verkligen dricka något varmt och sjunga upp innan söndag. Har inte sjungit så
höga toner på länge...
Bytte ju från Sopran 1 till 2 i höstas. Till hösten blir jag nog en ALT. Har förändrats som fan i rösten.
Blackjack – Får Jag Låna Din Fru Ikväll
dunk på denna!
Min bror är och åker båt på kajen, hade åh velat de. Och hade fått de om jag hade varit där..
Jaja, ska vell hitta på något kul som att titta på film eller liknande. Kanske städa rummet?
Får ju "besök" på söndag. Så då vill man ju inte ha ett stökigt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu