kladdiiiiish

Åkte till Malung igår med Mathias, Jennifer & Fille.
Hade en trevlig kväll! Åkte till Malungs Bagarn dit folket går när de är slut uppe i Orrskogen,
och där stod massa folk och köade för att äta "nattmacka", så vi ställde oss där och satte på
hög musik, och så började en man i rullstol och en till tjej att dansa bugg, han var fett duktig för
att sitta i rullstol, dock var det för mörkt för att jag skulle kunna filma, men Jennifer gjorde det iaf :)!
Åkte hem typ tio över två, och kom hem vid tre, riktigt snabbt gick det hem!
Nu måste jag ta ur den där kladdiiiishen som jag har i ugnen som aldrig vill bli klar..
SEN ska jag äta frukost :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu