kul liv man har ^^

Har precis kollat igenom HELA Sara Jönssons blogg, och det tog en timme.
Drygt men jag var så jävla nyfiken och kunde inte sluta.
Var ju dock bara 15 sidor att läsa.
Hon började blogga när hon kom ut ur BigBrother huset, så läste därifrån :)
Nu ska jag gå och duscha innan det blir försent för mig.
Hatar egentligen att duscha på kvällen.
Kanske ska ta mig en springtur igen då som sist?
Perfekt innan det är dags att duscha.
Ja, fan tar nog en huvudvärkstablett och drar ut en tur. ;)
Skriver kanske inge mer idag så godnatt! :)
.
BTW, HAHA SÅ JÄ*LA RÄTT ÅT ONOFF ATT GÅ I KONKURS! ÄNTLIIIIIIIIGGEEEEEENNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu