Men bara när du inte hör, vågar jag säga så

Godmorgon sunshines! :)

Vaknat än?
Själv blev man väckt till frukosten som vanligt.
Idag är vädret sisodär.. Har shorts och linne, men sitter innanför altandörren och håller på att
frysa ihjäl. Måste ner på stan någon dag och byta piercingen som jag fick i konfapresent.
Men idag ska jag vara barnvakt till Dennis, medans pappa och David är på
körskolan. Sen imorgon ska jag färga håret, och på fredag blir det nog Borlänge.
Med pappa, David och Dennis. En riktig familjedag med shopping!
Helgen är oplanerad än så länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu