Natti?

Funderar på att gå och sova, men kommer bli som vanligt att jag ligger vaken i sängen till typ tre/fyra.
Men vad fan ska man göra då..?
Juste! Jag fick 8 poäng mer än min 9 åriga lillasyster på bowlingen.
Så nu är det konstaterat. Jag kan inte bowla!
Men så blir det ju så också när klotnumret man ska ha inte finns, så fick variera med 7:or, 8:or och 10:or.
Haha kan bara skylla på det, lite pinsamt att jag hade samma nummer på klotet som på typ 5åringarna
bredvid, men så är det..
Nästa gång vill jag bowla i mora för där har dom iaf 9:or.
Äh, skit samma. Nu går jag till sängen.
Kanske ska städa rummet? Nej fan, gör det imorgon!
Lägger in en identisk men ändå inte lika bild som jag la in tidigare idag.
igga fejjan. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu