samma humör idag

Har varit duktig idag istället för att sitta vid datorn hela dagen.
Kom upp vid elva, tack vare söta Alise och Astrid som skällde som bara f*n.
Sen har jag legat och försökt att få lite bränna när det var bra väder!
Har även tvättat en proppfull tvättmaskin med massa kläder, som jag hittade igen i tvätthögen som
var lite smått saknade.. OCH hängt upp alla kläder ute,
sen har jag även tagit en liten runda runt här och svettats lite, ska hoppa in i duschen och sen ska vi äta grillat,
sen (eller kanske till och med nu) ska mamma göra en tårta, för idag fyller min bror Jakob
hela 26 år, lägger kanske in bilder sen! :)
Ha en bra fortsätt dag!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu