sova?

Vill att timmarna bara ska flyga iväg imorgon, Emelie är snäll & ska färga min utväxt, så måste
iväg innan det och köpa färg, och nu ska jag nog köpa mörkbrun så att mitt hår inte blir svart igen,
för det är ju det jag håller på att komma ifrån med mina slingor.
Sist när frisören färgade utväxten la hon typ i kopparfärg och då syntes utväxten ÄNNU mer, så nej!
Ska typ köpa på Åhléns eller nå, för då kan jag fråga vad dom tycker! :)
Sen på kvällen händer det lite andra grejer, som jag inte skriver om.
Besök får jag iallafall ;) Och hoppas på att det blir bra.
Men nu går jag nog upp och lägger mig & försöker sova iallafall. Längtar ihjäl mig!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu